Tuesday, September 24, 2013

Syed Dulu Syed Kini Syed Selamanya.

Bismillah..

Hari ni saja gelebek folder2 gambaq dalam hardisk aku.. memang susah nk cari gambaq sendiri.. gambaq org saja banyak. so lepas nie setiap kali ambil gambaq org aku kena ada gmbaq aku jugak. baru tersimpan memories tu.. mungkin sebelum nie aku permalu kot.. hahaha..

 Tapi apa2 pon aku dapat juga kumpul gambaq2 aku dari dulu sampai sekarang.. tak taw la apa perbezaan.. dari dulu sampai lanie still cute.. hahaha


















 






 tudia dari kecik smpai sek keb jitra sampai sek men tanjong pauh sampai tunku anum sampai polimas sampai UniMAP sampai keja.. alhamdulillah Tuhan bagi jalan hidup yg sempurna utk aku.. Pelbagai pengalaman yang aku hadapi aku terima.. Syukur selama pejalan hidup aku dapat pelajari pelbagi ilmu.. Thank to Allah, Thanks to My parents & Famaly. thanks to my Guru. Thanks to my Friends.

Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment