Monday, September 30, 2013

Setahun minggalkan UniMAP

Bismillah..

29.09.13 cukup setahun aku malangkah kaki meninggalkan UniMAP, tempat yang memberi bayak erti kepada aku.. bayak mengajar aku tetang hidup. 29.09.12 yang lalu adalah tarikh konvo aku dia UniMAP. aku menerima segulung ijazah.. aku tak menyangka aku dapat memperolehi segulung ijazah. Tapi Alhamdulillah kerana Tuhan memberi peluang, pertunjuk kepada aku untuk mendapatnya.. Tq kepada mak n abah yang banyak bagi sokongan. kalau tak along tak sampai ketahap ini.. Tq kepada pensyarah2 yang tak serik mencurahkan ilmu, dengan ilmu itu aku dapat menerangi perjalanan hidup ini, kepada staf2 UniMAP, tq kerana byk mengajar ilmu pengurusan kepada aku, dengan ilmu itu aku dapat menguruskan kehidupanku menjadi seorg yg berjaya dalam hidup aku.. Thanks kepada kawan2 yg sama2 berjuang untuk mendapat satu kejayaan yg sebenarnya kita sendiri tak tahu kita akan ketahap ini.. 

Mungkin ini semua tak akan berakhir, bagi aku ada lagi yg perlu dicapai. perjalanan masih jauh untuk menjadi seorang yang berjaya.. untuk berjalan aku perlu melawan dengan diri sendiri, perasaan sendiri. InsyaAllah aku akan cuba dapatkan apa yang aku nak..






No comments:

Post a Comment