Thursday, September 19, 2013

LOST

Bismillah...
bersawang sudah blog nie.. tiba2 nak update lak. nk kena sapu sawang2 nie dulu. pas tu nak betulkan jari2 untuk tapi2 nie.. pas tu nk kn servis otak balik.. hehehe

Alhamdulillah sudah genap 1 tahun aku di alam yg ramai org ingin hadapi semasa di alam belajar dulu. baru aku sedar, setelah setahun perjalanan ini aku rasa aku kehilangan sesuatu yg aku rasa enjoy, suka, seronok masa dulu.. hidup sekarang lebih mencabar dari dulu.. sekarang juga menyedarkan aku benda yg aku tak pernah hargai dulu. 

sekarang penuh dengan kesibukkan.. kesibukkan yg sehingga melenyapkan segala-galanya.. bila di runungkan betulkan apa aku pilih.. betulkah jalan ku.. kadang2 aku terpikir apa yg aku cakap dulu kadang terkena atas batang hidung sendiri. sekarang baru aku rasa rugi menyesal akan masa lampau aku..tapi nk wat gena masa tak akan boleh di ulangi.  

suka atau tak, aku dah berada di jalan ini.. aku perlu teruskan. kalau meminta ulangkan masa balik sampai bila2 tak mungkin terjadi.. dan aku perlu yakin semua akan indah pada akhirnya.. yang perlu doa usaha dan tawakal.. moralnya.. jaga la sesuatu selagi ia ada di samping anda, kenanglah bila ia sudah tiada disamping. apa yg kita rancang, apa yang kita hendak tak semua kita akan dapat. apa yg kita rasa kita tahu tak semestinya kita akan tahu sampai bila2.. 


** aku rasa 1st time blog aku entry xdak gmbar. 


No comments:

Post a Comment