Wednesday, April 18, 2012

Sunrise yang pertama untuk aku

Bismillah..
Sunrise pertama bagi aku, buka la 1st time aku tgk sunrise sejak aku dilahirkan.. Ni adalah 1st time aku rakamkan gambar sunrise, 1st time aku bagun2 usung kamera & tripod pergi ke kg dekat kawasan kolej kediaman UniMAP nie.. rugi la klu aku xsempat nk rakamkan gambar menarik selama 3 tahun aku dok kat negeri Perlis nie.. 
Aku hampir terlepas nak ambil sunrise disebabkan aku jaga agak lewat.. tapi aku xputus asa bagun jg.. sambil kata dalam hati " sempat ai aku ambil 2 3 keping sebelum matahari naik tinggi".. berbekalkan ayat itu la aku dapat juga belajar nak ambil gambar sunrise nie. mungkin lepas nie aku akan pergi lagi supaya dapat lakukan yg lebih baik..
hasilnya......




dah aku cakap 2 3 gambar aku nak.. jadi 2 3 gambar ja la aku letak.. gambar2 nie x la 100% dari kamera.. ada edit skit2.. bagi cerah2 skit crop2 skit.. org kata make up skit xpa kan.. =)

Terima kasih kerana sudi singgah..
Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment