Thursday, May 17, 2012

Buah tangan dari CAMBODIA

Bismillah.

Baru berkemsempatan untuk aku mencoteng lukisan alam di blog aku nie.. kali di aku bawakan semua pembaca setia blog aku ke luar negara.. 

Bersyukur kepada Allah S.W.T diatas memberi peluang untuk melawat ke negara orang dan melihat karma hidup manusia di negara orang. Tiada ayat yang terungkap dlm hati ati aku, cuma ku berkata bersyukurt aku berada di Malaysia. " Hujan Emas di Negeri Orang, Hujan Batu di Negeri Sendiri, Lebih Baik di Negeri Sendiri" itu la yg dapat aku gambarkan..

Selama 4 hari aku berada di sana. pelbagai tempat telah aku lawati. dapat aku lihat sendiri keindahan, keajaiban dan keunitkan ciptaan Allah S.W.T. dari Bandar Phnom Penh hingga lah ke tasek Tonle Sap, pelbagai kisah hidup dapat aku lihat dan terpegun aku melihat keunikan kisah Angkor Wat. Terharu aku apabila aku telah melawat salah 1 tempat dari 7 wonders. 










Jauh perjalanan luas pandangan. InsyaAllah akan aku lengkap kan lagi 6 tempat dari 7 wonders. 

No comments:

Post a Comment