Wednesday, April 18, 2012

Learn More

Bismillah..

Alhamdulillah.. SubahanAllah.. itu yg mampu manusia seperti aku nie berkata melihat keindahan ciptaan Ilahi.. ambil gambar sambil menenangkan fikiran di kawasan yg tiada org.. angin bertiup sepoi2 bahasa.. :-) kali nie aku lebih teruja untuk hasikan sesuatu yg lebih menarik.. kali ini aku menjadi pesawah yg menggunakan gajet kamera sebagai peralatan membajak.. aku bersama tripod dan kamera aku meredah sawah orang utuk dapatkan sesuatu yg puaskan ati sendiri.. best gak main selut.. cakap banyak xmau la ini yg aku mampu hasilkan dengan apa yg ada pada aku.. Alhamdulillah..





tiada benda yg senang dalam dunia ini untuk dapat hasil yg menarik.. berusaha lah, cekalkan lah diri untuk hadapi segala liku2 kehidupan.. lakukan terbaik utk semua orang.. InsyaAllah ia akan menjadi terbaik untuk diri sendiri. " Usaha Tangga Kejayaan " ( moto lencana sekolah rendah dulu SKJ) :-)

Terima kasih yg menyinggah..
Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment