Wednesday, October 9, 2013

keinginan ku

bismillah...

keingin yang terbeku di hati.. 
kalau la boleh atur masa depan dan apa yg kita inginkan kan seronok.. dalam hati kecik nin aku qhasa nak sambung master.. tapi aku dah qheja nie dah ada komitmen nie ssh la.. lagi pon pointer pon tak tara mana.. U mana nk ambil result macam aku nie.. org kata ada kos yg blh ambil dgn result aku nie.. tapi aku nie boleh ka belajar lagi.. ambil degree pon mengesot ni nk p advand lagi.. sakit wwooo..

dalam hati nie aku nk berbakti kepada tempat yg mengajar aku menjadi manusia.. dulu masa 1st dapat tawaran smbung degree aku terigin nk jadi tenaga pengajar politeknik. tpi bila abis belajar tgk ssh gila nk smbung dgn kos aku nie yg belum di iktiraf lak..ada gak terdetik dalam ati nie nk jadi staf UniMAP.. tapi bila nk minta ja dalam ati nie kata boleh ka depa terima aku nie.. tgk org2 yg cerdik yg pointer gila2 yg lebih bayak berbakti dgn UniMAP pon tak dapat kembali kesana.. ni kan aku nie.. itu la ayat yg selalu bermain di kepala aku..borang aku dah isi smua dah masuk sampul dah.. tapi dok dalam keta ja.. tak antaq2 gak..tak taw la kenapa perasaaan nie ada dlm ati aku.. mungkin betul apa yg ati aku katakan.. atau tak betoi..

insyaAllah aku akan lawan perasaan yang menghalang cita2 aku nie.. harap ada kekuatan dalam ati aku ini.. semoga Tuhan mempermudahkan segalanya.. amin..

No comments:

Post a Comment