Friday, November 29, 2013

Kerjaya dan Hobi

Bissmilah..
Alhamdulillah selesai aku untuk job. walaupon aku bz ngn kerjaya sbg seorg jurutera kilang, aku masih dapat berkarya memuaskn hobi aku.. walaupon penat weekday xabis lagi pas tu lari balik dari KL ke Kedah aku tetap tabahkan diri demi mancari rezeki. walaupon penat aku rasa puas bila dapat lakukan hobi aku.. tapi masa bersama family aku terhad. 

Alhamdulillah aku lihat ada improvement diri aku dalam ambil gambar ( walaupon org tak puji tapi aku rasa aku dah ada peningkatan). dan partner aku pon dah ada peningkatan. aku harap kami dapat terus meningkatkan skil, seni dan karya kami untuk memuaskan pelanggan syedandkayen photography. sudah 3 tahun lebin kami bersama.. semoga Tuhan terus memberi rezeki kepada kami. kepada kawan2 yg sentiasa support kami tq kami ucapkan dan kalau ada salah dan silap maaf kami pohon.. 

thanks asyran & hanim kerana memberi kepercayaan kepada kami. dan alhamdulillah tahun depan kami akan terbang ke Sibu, Sarawak pada bulan febuari dan akan terbang ke Sabah pada hujung bulan Mei. Syukur Alhamdulillah.. Harap kawan2 dapat la promote lagi syedandkayen photography kepada kawan2, sanak saudara dan kawan2 FB.

Ni hasil terbaru kami.. alhamdulillah.. 



         



                            






       




          






No comments:

Post a Comment