Thursday, February 2, 2012

Hasil Kerja Yang Tak Seberapa

Bismillah..
Alhamdulillah selepas 5 hari bertungkus lumus akhirnya aku dapat siapkan sesuatu yang tak seberapa.. belajar dan cuba lakukan sesuatu untuk naik ke 1 tahap yang lebih tinggi.. Semoga aku dapat melakukannya.. aku nak ucap thanks kat mak abah yg bagi sokongan n dorongan, kepada my partner aku Kayen  yang tak sentiasa back up dan beri semangat, kepada MLNS yg dah kurang merajuk bila aku wat keja ( kira dia bg sokongan la 2 :-) )
kepada Mahligai Camara yg bg peluang kepada aku dan orang2 kita ..dan 2 all my friends aku yg bg sokongan.. 






Bersyukur aku kepada Allah kerana di berikan sepasang mata yang boleh melihat, spasang tangan yang boleh berkerja, sepasang kaki yang boleh bergerak, otak yang sempurna mampu berfikir, hati yang sentiasa memberi gerakkan yang tepat, mulut yang boleh berbudi bahasa.. kerana semua ini la yang menghasilkan sesuatu yang menarik dalam hidup kita memberi rezeki kepada kita.. Tuhan dah sediakan jalan yang ada depan mata kita.. cuma perlu berusaha sedikit, campur dengan doa skit insyaAllah berjaya.. 

Saksikan hasil karya ku di Syed and Kayen Photography..
Assalamualaikum..


No comments:

Post a Comment