Tuesday, December 13, 2011

Simpanan Phenomena

Assalamualaikum..
2012 ?.. Dah 3 tahun aku bermaustatin di negeri darul sunnah nie. dah nak sampai garisan penamat dah.. pahit manis, penat lelah, jatuh bangun, atas bawah.. semua aku sempat belajar disini. pelbagai ilmu yang aku perolehi dan pelbagai orang yang aku kenali. apakan yang menanti aku di garisan penamat nanti, emas? perak? gangsa? besi? plastik? kaca?.. 
Apa pun yang menanti aku rasa itu adalah atas segala yang kita uasahakan..apa pon aku pernah rasa bangga dengan beberapa phenomena baru yang aku bawa kat sini. aku rasa bangga kerana sekarang ramai kawan2 aku berada dalam phenomena itu dan aku harap mereka suka dengan phenomena itu.. aku lagi bangga bila phenomena itu mereka bawa balik ke tempat masing2 bila dah smpai di garisan penamat nanti..insyaAllah..
nak cita sampai bila x abis.. nah biar gambar2 khazanah phenomena ni yang ceritakan segalanya..





aku rasa nie saja khazanah yg aku dapat ambil selama 3 tahun berada di negeri indra kayangan nie.. kepada kawan2 yang jatuh bangun bersama aku. aku ucap terima kasih.. akan aku ingat seumur hidup aku..
apa2 pon gambar no 4 2 yg terbaik..hahaha
last phenomena..
Sekian Terima kasih.

4 comments:

  1. waaaaa..rindu nye zaman bergalak2 cmnie..snaphenomena dah xdak ka?

    ReplyDelete
  2. ili..rindu pe?rindu nk conteng muka org ka??hahahah

    ReplyDelete
  3. tq sbb senyum..tapi sayang xdapat mengenali orang yg senyum manis nie..huhuhu

    ReplyDelete