Monday, December 5, 2011

Feskon Ke-6 UniMAP

Gambar lama yang baru nk di upload. Masa yang mencemburi untuk melakukan tugas seorang jurugambar nie.walaupun sekadar hobi, hobi akan pelan2 menjadi tugas. 


 Tugas seorang jurugambar nampaknya sangat mudah. Kami menembak dan kemudian gambar-gambar yang menunjukkan dalam album dan blog kami. Tidak boleh bahawa hak rumit? Jadi, apa yang anda lakukan apabila anda tidak menembak? Sebenarnya selain dari menembak nie saya juga adalah seorang pelajar.. Mungkin menembak lebih menyeronokkan dari belajar tapi belajar adalah lebih penting masa ini. Jadi kesimpulannya nape lama saya tak update blog n kongsi gambar adalah sebab saya sibuk belajar.. tapi betul ka aku belajar..hahha


.. takpa la apa pon.. gambar nie aku tembak masa Festival Konvokesyen Ke 6 UniMAP. Malam nie saja roommate aku ajak g tgk band kat tapak pesta konvo.. Masa ni ada pertandingan band, aku yang lama tak pegang kamera nie saja la nak warming up jari jemari aku yg lama dah keras macam batu.. hasil aku test2 jari jemari aku, aku rasa not bad  la..ada la 1 2 gambar yg sedap mata aku pandang..tak tau la pembaca2 blog aku nie macam na.. harap2 mereka suka la juga.. 
OK la aku sempat conteng banyak nie saja kat blog yg penuh sawang nie..harap aku ada masa lagi untuk cari balik khazanah lama2 yg ada dlm hard disk aku untuk aku pamerkan dan kongsikan kat blog nie..

Assalamualaikum....
  

No comments:

Post a Comment